تحقیقی در مورد بازاریابی و اصول ان

دسته بندي : کارآفرینی » کاریابی و کارآفرینی
توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقاله مورد استفاده قرار گیرد
فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)
تعداد صفحات: 131
تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد
فونت:roya
سایز:حداکثرو معمول_24

سر فصل ها:

بازاریابی نوین سه رکن اساسی دارد:
بازاریابی خود (شخصی)
بازاریابی سازمان
بازاریابی مکان
بازاریابی خدماتی
بازاریابی ایده
ویژگیهای امور خدماتی
مدیریت بازاریابی خدمات


دید اجمالی :
در متون مدیریتی، بازاریابی صنعتی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی تعریف شده‌است، که فرایندهای مبادله را بین تولید کنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل می‌کند. ماهیت بازاریابی صنعتی را می‌توان، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق می‌بخشد.
دسته بندی: کارآفرینی » کاریابی و کارآفرینی

تعداد مشاهده: 2008 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

حجم فایل:62 کیلوبایت

 قیمت: 39,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: